embekk..

salam ramadhan all~
huhu,tajuk di atas mmg ader kene mengene ngan entry kali nih
heeee

yerla kan skarang nih orang dok sibuk berbuka puasa di sana sini
bufet di sana sini yang harganya kadang2 tak tercapai dek akal
mane idaknyer, di bulan puasa nan mulier nih
manerla perot ley terima makanan yang banyak2 sangat
so rugi la kalo bayar 30-40++ hanya untuk makan dalam 2 3 jam jerh
apatah lagi yang berharga 50 ke atas
huh!

tapi~ aku g gak buker pose kat luar
hahaha
ini semuer disebabkan encik tunang lah
beliau yang memakse aku untuk berbuker puasadi tempat2 yang mengecaj
makanan begitu mahal tersebut
heee, what can i do, i follooww
heee

on the 3rd ramadhan, kami berbuker poser di Dewan Perdana Felda
hmmmm, the price is Rm48 per head~ yer kot
so both of us gi after work lah (aku sampai kl pon lebey kurang 6.30)
kitorang just walk in jer
but u need to confirm first lah whether got place or not if u want to walk in
@ 7 pm seme dah cemas dah~ sebab nak amik makanan
heheee

yang pertama sekali aku amik ialah ini

tadaa~ kambing panggangg
yabedabeduu (berdosakah aku letak gambar nih di bulan ramadhan?? erk)
nih contoh jer ok
heeeee
in conclusion the place was nice, not so many people and not too crowded
i ate kambing (of coz), laksa, kuih muih, spaghetti and salad and also fruits
the food taste ok lah~

huhu, after felda we also break fast @ other places
kat Rasa Mas, kat Restoran Nelayan Titiwangsa
kat kampung (pon nak masuk gak) and last event yesterday @ Kenny Rogers Shah ALam

more updates next time okeh babes~
ngantoks lah sebenonyer
selamat berpose and selamat beramal
muah2!!



Comments

Popular Posts