tolong la weh..

salam all~
dah tinggal lagi beberapa hari jer lagi
kiter di dalam bulan Ramadhan nih
jangan kurangkan ibadah eh, kalo bleh tingkatkan lagi
nih teguran untuk diri sendiri juger ; ngeee

tapi yang menjadi hal sekarang ni ialah
tengkuk aku sangat saket
everytime bangun tido konfom leher xley gerak
dah nak dekat due minggu dah nih

aritu memang ader salah bantal
abah dah urut sket2
tapi abah kater ko nyer tengkuk nih tegang semacam naper?
aku pon kater mane la orang tau
sob2~

dah due minggu gak carik tukang urut yang
leh tolong urut belakang nih
carik angah nyer tukang urut, balik indon plak~
so daku terseksa sangat la nih
pagi tadi bangun tido Ya Allah
saketnyer tuhan jer yang tahu
ingat nak MC gak
tapi pikirkan nak rayer dah nih
and then keje pon leh tahan banyak

so, xperla aku berkorban untuk negara
haih~
untuk kawan2 yang nak membantu
if ader kenal tukang urut area lembah klang
kalo kat kajang or cheras pon ok
leh la emel aku no tipon tukang tersebot
xlarat sangat dah nih

mintak tolong ehhh....
aku nak urut lebeh kurang cenggini lah
khidmat encik google

Comments

Popular Posts