MALAYSIA HARI INI

Salam and good morning uols
anda bagaimana hari ini???
semoge sehat selalu hendaknyer..


bukan aper, lately my health condition isnt that good lah
tak tau lah sebab pose ker kan
masalahnyer dah 2 minggu kot aku kene heavy flu and batuk 
mule-mule ingat hebat gak maleh nak makan ubat selsema
tapi kalo dah lame sangat meleleh hingus
tak tahan lak aku

so semalam kitorang gi klinik and doctor kate..
xder pe ponn..boley??
aku yang macam nak tercabut hidung dok tonyoh ari2 nih..
heee
takperlah, alhamdulillah..paru-paru ok
blood pressure ader sket rendah
thats why lah kerap pitam kot..

Doctor tu kasik aku ubat flu, cough and ubat pecah kahak
and also antibiotics
banyak nak makan tuu..

Tapi aku memang xkesah nak makan ubat
telan jer kan walaupon nak muntah
tapi yang tak bestnyer doc advise jangan breastfeed Rayyan
haaaa??!!
bes camno nak pujuk dier kalo dier nanges??
bes camne nak pujuk dier soh tido??
bes camne anak i nak membesar???

Tu suare dalam hati jer..
sedihnyer hati nih, and then cakap la kat ayah Rayyan

Mama: "Camne nih ayah, mama xdapat la susukan Rayyan??"
Ayah: "Dah mama kene makan ubat kan, nak wat cmner..kalo xmacamane nak sehat?? takperla malam-malam kiter wat la susu bese (formule)"

Ohhhhh..scwuittt kan.. hubby bunny i
xperla sayang (Rayyan) mama cuti seminggu untuk sehatkan diri mama
dah sehat mama kasik kat awak yer




Mama luv u
and Ayah too

p/s: have been breastfeeding my son from newborn..walaupon dah campor tapi still bersemangat untuk bagi aper yang ader..gatbatte ema!!!

Comments

Popular Posts