LIFE JUZ LIKE A KNIFE

Malam tadi aku xbleh tido, panas sangatlaa..
sebab aper?? sebab aku pakai long sleeves yang aku pakai untuk kuar makan kat kg. baru..
huhu, senang citer aku tukar la baju..
sambil2 berusaha to cool myself back, aku terfikir..muhasabah diri la orang kate..
dalam due tige minggu nih aku rs down sgt~
aku nyer workloads sgt byk ,xtercapai dek akal org :P (exaggerate sket)
aku xda mase utk study for my exam
aku xder byk mase to spend wif my loved ones (airell, family, fiancee)
and yg plg penting, aku xdak mase pon nk spend utk dr sendiri.. huaaaaaa!!!

n then one day aku terbace katner ntah
ntah betul ke ntah ayat dier

kiter mesti mengurus kesibukan, jgn sampai kesibukan yang menguruskan kiter~

ayat dier lebey kurang cenggitu laa
so, aku cam baru dapat satu energy , determined to get my time back
i want to manage it systematically
untuk bahagi2kan seadil2nya kepada sesiape yang berhak..
gitu...


huhu

p/s: lirik lagu sebenonyer kat atas tuh.. hahaa!!

Comments

Popular Posts