INSOMNIA


"difficulty initiating or maintaining sleep"

sedih sungguh rase hati aku ni, disebabkan perkara di atas la
huhu
skarang nih aku susah la nak tido
tapi not everyday la
usually tgk rutin hari tu, aku byk berfikir ker, aku byk bersenam ker
tapi setau aku memang aku ader problem la bab2 tido ni

terutama kebelakangan nih, ader sampai pukul 3 4 pagi mater aku nih
terkebil-kebil lagi sedangkan otak aku dah set sok nak kojer
sob2
tapi aku rase jawapan dier ader kat diri aku sendiri kot
yerla, dengan workloads yang sgt meriah bilangannyer,
dengan pikir preparations nak kawen nyer
nak pikir tu, pikir nih
huuhu

tapi masalahnyer, aku nak tdooooo!!!!
sob2
patutlah Allah tak kasi aku nikmat pandai bawak kete
mana idaknyer, if boleh dah tentu aku gi merewang ntah ke mana
subhanallah~

Ya Allah kurniakanlah diriku ketenangan hati, kebahagiaan di dunia dan akhirat
dan kurniakanlah hambaMu kesihatan yang baik ya Allah
Amin~


Comments

Popular Posts