Tido tak hengat.. hehe


Salam and gd morning all..
nak story sket la pasal semalam,kisah tragis yang berlaku pada aku nih
hehe..semalam as usual aku blk nek bas wak utk balik ke rumah..aku motivate diri jgn tdo dalam bas pasal xelok untuk otak kan tdo ptg2 nih (pasal everyday aku msti tdo nyer :p) so aku tahan la bijik mate aku nih dgn tgk hp la, tgk environment la bagai..igtkan aku berjayer,last2 aku tertdo gak akhirnyer.. sob2..kat area dataran tuh dah terlelap la kirenyer..nak dijadikan citer aku tido bukan setakat sampai sentul, tdo sampai tempat pakcik wak thu parking tuuuuu..nasib bek aku pasan bas brenti (maybe pasal aircond dah ttp) kalo tak ntah perla nak jadi kt aku nih..rupe2nyer pakcik wak  tuh mmg xcek pon bas sblm trn,pergh kalo cmtuh kalo mlm2 aku terjage mau meraung aku sorang2 dlm bas..hahaha..the conclusion is, kalo nk tdo dalam bas,bleh,tp kunci jam k..hahahaha .. Semalam sampai kt umah men ngn airell,comel sgt dier ngantok nk tdo,tp mak xks tdo..huhu,xperla leh men ngn maklang (which is about 15 minutes jer) pastu airell tdo blk..hehe..

sambung blk ptg nnt..

Comments

Popular Posts