APA NAK JADIK??

Apela nak jadik ngan aku nih
maleh gier nak update belog sampai bersawang-sawang dah
huhu

tapi nak buek camno
dah memang xder mase
means buzy adjusting life (konon2~)

banyak sangat perkara yang terjadi dalam mase 4 bulan nih
sangat banyak nak dikongsi bersame
tapi apakan daya, tiada kesempatan langsung

setakat ni yang bukeh diupdate (secepat kilat) adalah:

1) aku dah kawen..hahaha
-  rase macam xpecaye jer tapi thats the truth, nikah pada 26.12.2009,besanding 27.12.2009 and bertandang 2.1.10
-  sampai sekarang masih belek2 inai di jari (ada lagi ok) kalo still konpius
-  sampai sekarang masih teringat-ingat macamane penatnya nak kawen nih..Ya Allah tak terkata dugaannya, tapi alhamdulillah lepas dah i..huhu
- nanti aku akan ulas ngan lebeh lanjut ek..
ni kire introduction jeh..heee

2)  aku dah mengandung ;P
-  wah, sangat cepat khennn
- rase macam baru semalam mekap nak kene nikah, huhu
-alhamdulillah dah rezki, kitorang pon xmerancang
- nanti nak create satu special post gak la pasei nih..ngeee
- xyah ar gambar ek, huhu

3)  aku dah lulus seme ujian nak jadik ptd
-  alhamdullillah..tuh jer yang aku mampu kater sekarang
- aku janji akan post pengalaman2 aku melalui stage2 ni kat korang.. sharing is caring
- dah la, penat lak

pape pon i mish my blog a lot
sangat jeles ngan orang yang begitu komited ngan blog memasing
huhu, but i will try my best to update selalu gitu

k la enough for today la ek
muah2!!

Comments

Popular Posts